Uvođenje standarda rada u ugostiteljstvu preduvjet je podizanju kvalitete usluge

Uvođenje standarda rada u ugostiteljstvu preduvjet je podizanju kvalitete usluge

U Opatiji je za predstavnike Sindikata turizma i usluga Hrvatske, predstavnike HGK i „Liburnia Riviera Hotela“ d.d. održana prezentacija studije „Standardi rada u hotelu“. Riječ je o istraživanju kojega je provela Prof. dr. sc. Ivanka Avelini Holjevac, profesorica na opatijskom Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, na inicijativu Sindikata turizma i usluga Hrvatske.

Točnije, inicijativa je pokrenuta kao odraz potrebe radnika u ugostiteljstvu, članova STUH-a, odnosno kao prijeka potreba zbog njihovog negativnog iskustva u praksi. Naime, nerijetko je slučaj da u dva različita hotela iste kategorizacije sobarice, na primjer, moraju pospremiti različit broj soba (bilo je slučajeva kada je sobarica morala pospremiti više od dvadeset soba dnevno!!!).
Potporu i pomoć dali su Ministarstvo turizma Republike Hrvatske, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatsko udruženje hotelijera i "Liburnia Riviera Hoteli" d.d. Opatija.

Pilot projekt odnosno primjena u praksi izvršena je u jednom hotelu s 5 zvjezdica «Ambasador» i jednom hotelu s 3 zvjezdice «Istra», u sklopu Liburnie Riviera Hoteli d.d. u Opatiji.

Prezentaciju su moderirali predsjednik STUH-a Eduard Andrić i državni tajnik za turizam Ivo Mujo.
Standardi su postavljeni optimalno, sukladno kategorizaciji hotela i u nastavku se očekuje njihova primjena u praksi, odnosno iznalaženje mehanizama koji bi ih učinili obvezujućima za sve hotelske kuće u Hrvatskoj. Profesorica Avelini Holjevac predložila je uvođenje i primjenu utvrđenih standarda u hotelskim kućama prilikom njihove kategorizacije, a njezin su prijedlog podržali i državni tajnik i predstavnici Sindikata, predstavnici HGK.

Uvođenjem radnih standarda uvelike bi se pridonijelo podizanju kvalitete gostiteljske usluge, posljedično tome konkurentnosti, te samih radnika u djelatnosti.

Podijeli na Facebooku